Kamis, 19 November 2015

Kesihatan - Perintahkanlah Badan Anda Menjadi Sihat

Kesihatan - Perintahkanlah Badan Anda Menjadi Sihat

Anda boleh perintah badan anda untuk menjadi sihat dan ia akan melakukan apa yang anda memberitahu ia lakukan. Bunyi kacang, bukan? Namun itulah bagaimana saya bekerja pada pelanggan dalam amalan khusus Kinesiology saya.

Apabila anda memberitahu badan anda apa yang perlu dilakukan anda memenuhi tentangan. Mengetahui bagaimana untuk menyelesaikan bahawa rintangan bertenaga membolehkan anda untuk sembuh. Ah, tetapi fikiran anda mungkin bermula dalam program-program yang menyebabkan anda kembali kepada keadaan anda tidak sihat sebelumnya. Anda mesti menyemak dan membersihkan semua orang-orang blok bawah sedar, banyak saluran badan-minda anda akan mengambil masa untuk menjejaskan kesihatan anda untuk mendapatkan dan tinggal juga.

Terkejut? Kebanyakan orang menjalankan program untuk diri sabotaj-semua usaha penyembuhan. Itu adalah salah satu sebab yang besar seorang pekerja tenaga boleh membantu perasaan mereka dengan lebih baik tetapi kesan menggulung sementara lagi. Adalah penting bagi pengamal penjagaan kesihatan untuk mengetahui bagaimana untuk memadam program-program sendiri sabotaj-AND memasang program-program untuk kesihatan.

Jika anda mengeluarkan program (sama seperti ketika anda berhenti tabiat a) anda tinggalkan ruang dalam bidang tenaga. Alam membenci vakum supaya ia memenuhi dengan sesuatu yang seumpamanya seperti apa sahaja yang anda hanya dikeluarkan. Anda boleh menghalang program buruk baru bertapak dengan memasukkan program baru yang baik.

Bagaimana di dunia yang anda lakukan itu?

Saya gembira anda bertanya. Komputer badan-minda anda mengandungi program-program yang membentuk sistem kepercayaan anda. Notis saya berkata sistem dengan "s."

Program anda mempunyai kepercayaan yang diwarisi anda (iaitu mengapa isu-isu emosi dan fizikal tertentu mendapatkan diturunkan generasi ke generasi sehingga seseorang secara sedar memutuskan untuk menghentikan kitaran itu.) Dan kepercayaan dibina anda dicipta dalam hidup ini.

Semua program-program tersembunyi-dari-kesedaran anda dihubungkan dengan sistem chakra anda. Setiap chakra mentakrifkan isu-isu yang sangat khusus di dalam badan anda dan juga dalam badan emosi anda.

Oleh itu, untuk menghapuskan semua keadaan kucar-kacir yang anda perlu tahu bagaimana untuk mengakses program-program. Sebagai kinsiologist khusus saya tahu bagaimana untuk berbuat demikian dan bersama-sama kita membersihkan pemikiran seperti, "Saya tidak layak untuk menjadi baik." OR, "Ia tidak selamat bagi saya untuk menjadi baik." A menikmati kemudahan seperti program-program yang pernah anda bayangkan boleh wujud ini yang sebenarnya digerakkan kesihatan anda dan kesejahteraan status.

Apabila kita membersihkan isu-isu tersebut maka saya perintahkan badan untuk menggantikan semua program yang tidak sihat, sel-sel dan tisu dengan program-program yang sihat sel-sel dan tisu-tisu baru untuk berfungsi penuh dan optimum tenaga kehidupan pelanggan.

Well, tidak menghairankan saya masih belum melihat tubuh yang sudah berjalan perintah itu jadi saya dengan penuh bertenaga memasangnya dalam kedua-dua sistem kepercayaan yang diwarisi dan dibina. Dan yang menjelaskan mengapa pelanggan saya jarang mempunyai kejadian semula apa sahaja yang kita dirawat.

Siapa yang akan berfikir anda boleh menguasai badan dan telah ia mendengar? Ingatlah bahawa adalah apa yang berlaku sepanjang masa. Badan anda mendengar setiap perkataan yang anda katakan. Malah ia bertindak balas kepada pemikiran sebelum perkataan bahkan meninggalkan mulut anda.

Beri perhatian kepada fikiran anda dan pilihan perkataan anda!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar