Kamis, 19 November 2015

Apa Makanan Anda Perlu Elakkan Dengan Artritis?

Apa Makanan Anda Perlu Elakkan Dengan Artritis?

Artritis adalah keradangan dan beberapa makanan menyumbang kepada ini, maka ia adalah lebih baik untuk mengelakkan makanan ini. Walau bagaimanapun, terdapat banyak lagi untuk ini daripada bertemu mata. Bukan sahaja anda boleh meningkatkan gejala artritis anda, dengan mengelakkan sesetengah makanan. Terdapat peluang yang boleh menyembuhkannya sama sekali.

Jadi mari kita melihat makanan untuk mengelakkan.

Semua makanan yang diproses tidak lengkap. Ini bermakna badan anda berusaha untuk berbuat apa-apa dengannya. Makanan keseluruhan, di sisi lain, adalah mudah dihadam dan digunakan. Jadi mengelakkan semua makanan yang diproses. Ini bermakna gula, tepung, pemanis tiruan, warna, perisa, pengawet. Undian yang. Jika anda mengidamkan makanan yang diproses, cuba untuk membuat alternatif anda sendiri dengan makanan keseluruhan.

Belajar membaca bahan pada label dan memahami apa yang setiap satu adalah. Lebih baik lagi, elakkan semua makanan yang senarai bahan-bahan - seperti produk segar.

Protein haiwan sangat radang. Ini termasuk daging putih, telur dan susu serta daging merah. Cara terbaik untuk memulakan proses ini adalah untuk menjadi seorang vegan selama sebulan. Selepas itu, anda boleh membawa balik dalam beberapa protein haiwan, tetapi pastikan ia tidak lebih daripada dua atau tiga bahagian-bahagian kecil seminggu, atau sebagai badan anda sedang cuba mengatasi.

Ini bermakna bahawa sebahagian besar daripada diet anda adalah dari makanan berasaskan tumbuhan. Produk segar adalah yang terbaik dan jika anda boleh makan sebanyak itu mentah yang mungkin, anda akan mendapati bahawa sangat membantu. Belajar untuk membuat makanan mentah lazat, anda akan perlu untuk mendapatkan sebuah buku resipi yang baik atau plug diri anda ke dalam makanan mentah 'guru'. Banyak buah-buahan segar, salad dan smoothie hijau akan pergi jauh untuk membantu anda menjadi super sihat. Walau bagaimanapun, akan kebanyakannya mentah tidak perlu, pada mulanya. Hanya sesuatu yang bertujuan untuk.

Pastikan anda memasukkan kacang mentah, biji dan kelapa dalam diet anda. Kelapa parut cenderung untuk mempunyai bahan pengawet dalam, jadi mengelakkan bahawa pada mulanya. Biji Chia adalah tambahan yang baik juga, kerana ia mempunyai tahap yang sangat tinggi omega 3.

Diet ini BUKAN kekurangan mineral makro seperti kalsium, atau protein, seperti yang sering dianggap, selagi anda mempunyai pelbagai jenis makanan segar.

Dalam tempoh sebulan diet ini, anda mungkin mendapati artritis anda telah hilang sama sekali. Sekurang-paling teruk, anda akan melihat peningkatan yang ketara, sering mencukupi untuk mengurangkan atau berhenti mengambil ubat anda sama sekali ini menunjukkan diet barat yang tipikal adalah jauh dari sihat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar