Kamis, 19 November 2015

Busting Homeopati Placebo Mitos

Busting Homeopati Placebo Mitos

Di sini, tumpuan diberikan kepada busting homeopati plasebo mitos, dengan menggunakan logik. Mitos datang dan pergi mengikut berapa sesuatu yang mudah diterima. Sejak homeopati dalam bentuk sekarang (200 tahun) telah ditubuhkan. ia telah menarik banyak kritikan pernah berlaku sebelum ini, tidak wajar dan kurang arif. Jangan salah faham, saya semua untuk kritikan - tetapi sihat, bermaklumat dan kritikan yang positif. Bukan berniat jahat, sakit bermaklumat atau kritikan yang tidak adil.

Salah satu mitos yang terus diseret sekitar adalah bahawa homeopati mempunyai semata-mata kesan plasebo.

Terdapat paling pasti kesan plasebo diketahui pada sesetengah orang. Sesetengah orang sangat mudah terpengaruh dan merasakan keselesaan yang besar dari mengetahui bahawa seseorang peduli. Seseorang yang telah bersusah payah untuk membantu mereka. Dan ini boleh menyebabkan lebih semasa perundingan homeopati dari dari satu perubatan biasa ,.

Kenapa ini berlaku?

Perundingan perubatan standard berlangsung selama purata enam minit. Perundingan homeopati purata berjalan mana-mana dari setengah jam hingga satu jam setengah. Pasangan ini dengan jumlah tumpuan homeopati yang memberikan anda, perhatian yang berdedikasi, yang pencarian untuk maklumat peribadi, keinginan untuk mencari apa yang anda rasa, berbanding dengan penemuan sering terlalu mudah doktor patogen a.

Memandangkan perbezaan dalam kualiti, ia tidak sukar untuk menghargai bahawa seseorang akan merasa jauh lebih disokong semasa perundingan homeopati. Setiap ahli homeopati memahami perkara ini. Walau bagaimanapun, kesan perundingan akan hilang dalam masa. Tetapi kesan daripada preskripsi yang baik akan menyalakan semula manfaat setiap kali ia diambil, sama ada atau tidak di klinik atau di rumah.

Jika homeopati adalah tidak lebih daripada kesan plasebo, tidak semua pakar homeopati hanya perlu satu penyelesaian? Pada masa ini, terdapat dalam perintah itu 5000 dan jumlah ini semakin meningkat setiap hari. Pakar homeopati menghabiskan beratus-ratus dolar kerap membeli dalam ubat baru.

Rawatan homeopati tidak sentiasa lurus ke hadapan dan ia bukan luar biasa untuk mendapatkan rawatan yang salah pada mulanya. Sesungguhnya plasebo akan bekerja dalam setiap peristiwa?

Homeopati berfungsi hebat dengan baik pada bayi dan bayi. Adakah mereka memahami kesan plasebo?

Rawatan homeopati bekerja sama dengan baik dengan haiwan. Adakah haiwan faham apa plasebo adalah?

Jika kesan plasebo begitu baik, spurning ia nampaknya tidak membuang peluang yang baik. Jika ia adalah begitu baik, mengapa tidak semua orang menggunakannya?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar